ایران آموزشگاه

بانک اطلاعاتی مراکز آموزشی کشور

ایران آموزشگاه

بانک اطلاعاتی مراکز آموزشی کشور

مشخصات بلاگ
ایران آموزشگاه

ایران آموزشگاه بانک اطلاعات مراکز آموزشی کشور
www.iranamozeshgah.com

ایران آموزشگاه فعالیت خود را در سال 1396 با استعانت از خداوند متعال و تکیه بر پشتکار نیروهای متخصص در زمینه معرفی آموزشگاه‌ها و موسسات آموزشی آغاز نمود.
همچنین برای دسترسی بهتر کاربران برای جستجوی آسان منبع و اطلاعات ارائه شده اقدام به تفکیک آموزشگاه‌ها و موسسات بر اساس موقعیت مکانی و زمینه فعالیت آن نموده ایم که شامل آموزشگاه های سینمایی و بازیگری، آموزشگاه های موسیقی و آواز، آموزشگاه های هنری تزئینی و تجسمی، نقاشی، عکاسی و غیره، آموزشگاه های زبان های خارجی، آموزشگاه های کامپیوتر و شبکه، آموزشگاه های رانندکی و موتورسیکلت، آموزشگاه های آرایشگری و گریم، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، آموزشگاه های تخصصی و کنکوری و باشگاه ها و سالن های ورزشی نموده ایم.

کلاس بازیگری و تست بازیگری امین حیایی

چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۲ ق.ظ

کلاس بازیگری و تست بازیگری امین حیایی

 

آموزشگاه سینمایی امین حیایی یا “موسسه هنر گستر حیایی” یکی از بهترین آموزشگاه های بازیگری شمال تهران در زمینه کشف استعدادهای بازیگری و پرورش و معرفی آنها میباشد که با مدیریت بازیگر مطرح و سرشناس امین حیایی تاسیس شده است.

دوره های بازیگری آموزشگاه سینمایی امین حیایی

دوره های آموزشی آموزشگاه بازیگری امین حیایی شامل سه دوره مقدماتی، دوره تکمیلی و دوره پیشرفته به شرح زیر میباشد:

دوره های مقدماتی: همان دوره های پایه ای کشف استعداد و قابلیت های هنرجویان بوده که الفبای بازیگری از صفر طی این دوره توسط اساتید مجرب موسسه آموزش داده می شود.

دوره های تکمیلی: برای هنرجویانی در نظر گرفته شده که کلاس ها و آزمون های مرحله مقدماتی را پشت سر گذاشته اند ویا با تجربه پیشین در آزمون ورودی موسسه حدنصاب امتیاز را برای ورود به این دوره کسب کرده اند.

دوره پیشرفته: برای هنرجویانی در نظر گرفته شده است که کلاس ها و آزمون های دوره تکمیلی را پشت سر گذاشته اند و یا سابقه و تجربه بازی مقابل دوربین به صورت حرفه ای را داشته اند که می توانند با ارائه رزومه کاری و کسب حدنصاب امتیاز در آزمون ورودی، به این دوره راه پیدا کنند.

 

شماره تماس و آدرس آموزشگاه سینمایی امین حیایی

همچنین برای مطالعه و شناخت بهترین آموزشگاه های بازیگری و سینمایی میتوانید مطلب زیر مراجعه کنید:
 

 

نظرات  (۴)

سلام ببخشید شهریه چقدر هست و هر ترم چند جلسه است ممنون میشم ک جواب بدید مرسی

سلام برای کلاس مقدماتی تست میگیرید

سلام ببخشید شهریه کلاس چقدر است ممنون میشم اگه بگین

سلام  شهریه چقدر آقای حیایی بابای من  معلمه  به قران  نداریم  ۴  میلیون ۳ میلیون بدم توروخدا از من یه تست بگیرید خدا سر شاهد    استعداد دارم  اگه ازم تست  می گیرید زنگ بزنید 09331848358

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی