ایران آموزشگاه

بانک اطلاعاتی مراکز آموزشی کشور

ایران آموزشگاه

بانک اطلاعاتی مراکز آموزشی کشور

مشخصات بلاگ
ایران آموزشگاه

ایران آموزشگاه بانک اطلاعات مراکز آموزشی کشور
www.iranamozeshgah.com

ایران آموزشگاه فعالیت خود را در سال 1396 با استعانت از خداوند متعال و تکیه بر پشتکار نیروهای متخصص در زمینه معرفی آموزشگاه‌ها و موسسات آموزشی آغاز نمود.
همچنین برای دسترسی بهتر کاربران برای جستجوی آسان منبع و اطلاعات ارائه شده اقدام به تفکیک آموزشگاه‌ها و موسسات بر اساس موقعیت مکانی و زمینه فعالیت آن نموده ایم که شامل آموزشگاه های سینمایی و بازیگری، آموزشگاه های موسیقی و آواز، آموزشگاه های هنری تزئینی و تجسمی، نقاشی، عکاسی و غیره، آموزشگاه های زبان های خارجی، آموزشگاه های کامپیوتر و شبکه، آموزشگاه های رانندکی و موتورسیکلت، آموزشگاه های آرایشگری و گریم، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، آموزشگاه های تخصصی و کنکوری و باشگاه ها و سالن های ورزشی نموده ایم.

مشاغل تا چه میزان درآمد از مالیات معاف هستند؟

 آیا من مشمول معافیت مالیاتی می‌شوم؟ بر اساس قوانین معافیت از مالیات، چگونه می‌توان از مالیات، معاف شد؟ چه مشاغلی مشمول پرداخت مالیات هستند؟ راه‌های معافیت مالیاتی کدامند؟؟ این‌ها سوالاتی هستند که ممکن است برای هر یک از ما پیش آید. اگر صاحب کسب و کاری هستید و نمی‌دانید که مشمول  بخشودگی مالیاتی یا معافیت مالیاتی می‌شوید، بهتر است با ما همراه باشید.

به طور کلی، بر اساس قوانین سازمان امور مالیاتی کشور، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی و سازمان‌ها و نهادها مشمول پرداخت مالیات می‌شوند؛ مگر آنکه جزو موارد استثنا باشند. یکی از مواردی که مشاغل را از پرداخت مالیات معاف می‌کند، درآمد کم است. به طور کلی قانون‌های مختلفی برای معافیت از پرداخت مالیات وجود دارند. این قوانین مواردی چون صنعت و معدن، کشاورزی، فرهنگی، آموزشی، صادرات، ورزشی، تعاونی، حقوقی، فرهنگی و افراد شاغل با درآمد کم را در بر می‌گیرد. همچنین قوانینی در مورد معافیت مالیاتی محصولات صنایع دستی، تولیدی، گردشگری و محصولات معدنی وجود دارد که در ادامه در مورد آن‌ها بیشتر بحث خواهیم کرد. شرکت میزان ارقام پایا، با کمک کارشناسان حرفه‌ای حسابرسی و مالیاتی، آماده ارائه تمامی خدمات حسابداری، حسابرسی، مشاوره مالیاتی و تنظیم اظهارنامه‌های مالیاتی است. در صورتی که در مورد هر یک از دلایل معافیت مالیاتی سوالی داشتید، می‌توانید با کارشناسان این شرکت تماس برقرار کرده و سوالات خود را مطرح نمایید:

 

مشاهده مطلب در لینک زیر:

مشاغل معاف از مالیات

سوالات پر تکرار

  1. حداکثر حقوق در سال ۱۴۰۱ برای معافیت از مالیات چقدر است؟

سقف معافیت مالیات بر اساس موضوع ماده ۸۴ قانون مالیات‌های مستقیم در سال جدید  برابر با مبلغ ۶۷۰ میلیون ریال تعیین شده است.

  1. آیا علاوه بر درآمد، عوامل دیگری در معافیت مالیاتی تاثیر دارند؟

 به طور کلی، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی، مشمول پرداخت مالیات هستند، مگر افرادی همانند کشاورزان، وزارت‌خانه‌ها و موسسات آموزشی و دولتی یا افراد شاغل با درآمد کم.

  1. حداکثر حقوق دریافتی به منظور معافیت مالیاتی چقدر است؟

 افرادی که تا سقف 5 میلیون و 600 هزار تومان در ماه حقوق دریافت می‌کنند، مشمول طرح بخشودگی و معافیت مالیاتی خواهند بود و موظف به پرداخت مالیات نخواهند شد.

  1. میزان مالیاتی که مودیان مالیاتی باید پرداخت کنند به چه عواملی بستگی دارد؟

این مقدار، به عواملی از جمله تورم، رکود و اقتصاد سالانه بستگی دارد که هر سال از طرف وزارت اقتصاد و دارایی مشخص می‌شود.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۳۱
ایران آموزشگاه بانک اطلاعات آموزشگاه ها

اظهارنامه

درآمد

شرکت حسابداری

مالی

مالیات

معافیت مالیاتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی