ایران آموزشگاه

بانک اطلاعاتی مراکز آموزشی کشور

ایران آموزشگاه

بانک اطلاعاتی مراکز آموزشی کشور

مشخصات بلاگ
ایران آموزشگاه

ایران آموزشگاه بانک اطلاعات مراکز آموزشی کشور
www.iranamozeshgah.com

ایران آموزشگاه فعالیت خود را در سال 1396 با استعانت از خداوند متعال و تکیه بر پشتکار نیروهای متخصص در زمینه معرفی آموزشگاه‌ها و موسسات آموزشی آغاز نمود.
همچنین برای دسترسی بهتر کاربران برای جستجوی آسان منبع و اطلاعات ارائه شده اقدام به تفکیک آموزشگاه‌ها و موسسات بر اساس موقعیت مکانی و زمینه فعالیت آن نموده ایم که شامل آموزشگاه های سینمایی و بازیگری، آموزشگاه های موسیقی و آواز، آموزشگاه های هنری تزئینی و تجسمی، نقاشی، عکاسی و غیره، آموزشگاه های زبان های خارجی، آموزشگاه های کامپیوتر و شبکه، آموزشگاه های رانندکی و موتورسیکلت، آموزشگاه های آرایشگری و گریم، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، آموزشگاه های تخصصی و کنکوری و باشگاه ها و سالن های ورزشی نموده ایم.

۲۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

صفر تا 100 تمام مراحل آزمون آیلتس IELTS

 

 

صفر تا 100 تمام مراحل آزمون آیلتس IELTS

صفر تا 100 تمام مراحل آزمون آیلتس IELTS

این مطلب به صفر تا 100 تمام مراحل آزمون آیلتس IELTS اختصار دارد و در آن توضیح خواهیم داد که آزمون آیلتس IELTS چیست؟ و دارای چه بخش هایی است، داشتن مدرک آیلتس IELTS به فوایدی دارد؟، ساختار آزمون آیلتس IELTS چیست و در آن چه چیزهایی امتحان گرفته می‌شود؟ و بسیاری از سوالاتی که در مورد این آزمون زبان های خارجی برای شما مطرح می‌باشد را برای شما شرح خواهیم داد.

ابتدا از نام لغوی آن شروع خواهیم کرد و توضیح اینکه آزمون آیلتس IELTS یک آزمونی بریتانیایی برای مشخص شدن سطح خاصی از دانش زبان انگلیسی است که در دو گونه آکادمیک و عمومی برگزار میگردد. (مشاهده انواع آیلتس) توجه داشته باشید که آزمون آیلتس را با آزمون تولیمو TOLIMO اشتباه نگیرید زیرا همان طور که قبلا در مطلبی درباره “دانستنی های آزمون تولیمو منتشر شده بود تولیمو آزمونی برای مشخص شدن سطح دانش فرد در زبان انگلیسی می‌باشد اما آزمون آیلتس مدرکی برای نشان دادن دانش کامل یک فرد در موارد مشخص شده است.

پس در ابتدای کار جای اشاره به آزمون تافل TOEFOL هم خالی از لطف نیست که آزمون تافل هم درست شبیه آزمون آیلتس است با این تفاوت که تافل یک آزمون آمریکایی است و دارای معیارهای سنجشی مشابه با آیلتس که در موارد شکلی تفاوت هایی را دارد. برای دانستن اطلاعات کامل در مورد تافل به مطلب صفر تا 100 آزمون تافل مراجعه کنید.

در تعریف معنای لغوی باید گفت که آیلتس (به انگلیسی: IELTS مخفف International English Language Testing System) “نظام بین‌المللی ارزشیابی زبان انگلیسی” می‌باشد و در حال حاضر یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود. این آزمون توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود.

ساختار آزمون آیلتس IELTS شامل چه چیزهایی می‌شود؟

آزمون آیلتس IELTS از ۴ بخش شنیدار Listening، خواندن Reading، نوشتن Writing و مکالمه Speaking تشکیل شده‌ است. کل آزمون دارای دو گونه آکادمیک و عمومی است که گونه آکادمیک مشکل تر بوده و همین آزمون است که برای ورود به دانشگاه‌ها مورد نیاز می‌باشد.

IELTS یا International English Language Testing System یک امتحان زبان انگلیسی است و از اعتباری بین‌المللی برخوردار می‌باشد. آزمون آیلتس IELTS معیاری است جهت سنجش دانش زبان انگلیسی اشخاصی که می‌خواهند در کشورهای انگلیسی زبان درس بخوانند، کار کنند و یا به آن کشورها مهاجرت نمایند. امتحان IELTS با همکاری مشترک دانشگاه کمبریج، کنسولگری انگلستان و سازمان IDP استرالیا برگزار می‌شود.

اعتبار آزمون آیلتس IELTS

آزمون آیلتس IELTS از بالاترین و معتبرترین استانداردهای بین‌المللی جهت سنجش سطح زبان انگلیسی داوطلبان پیروی می‌کند و چهار توانائی Writing ،Reading ،Listening و Speaking را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. بسیاری از دانشگاهها در کشورهای مختلفی همچون کانادا، انگلستان، استرالیا، نیوزلند و آمریکا امتحان IELTS را به رسمیت می‌شناسند. همچنین جهت مهاجرت به کشورهای کانادا، استرالیا و نیوزلند، داشتن مدرک IELTS الزامی است. این امتحان در بیش از ۲۷۰ مرکز امتحانی واقع در ۱۱۰ کشور مختلف دنیا برگزار می‌گردد. شرکت کنندگان در امتحان IELTS به طیف وسیعی از سوالات بسیار ساده تا بسیار مشکل پاسخ می‌دهند. نمره هر بخش از امتحان بین صفر تا ۹ می‌باشد. نمره کلی امتحان با معدل گیری از نمره چهار بخش امتحان محاسبه می‌گردد. در کارنامه IELTS، علاوه بر نمره کلی، نمره هر بخش بطور جداگانه ذکر می‌شود.

هر دانشگاه برای پذیرش متقاضیان حداقل نمره‌ای را مشخص می‌کند و اکثر آنها حداقل نمره کلی ۶٫۵ را می‌خواهند بطوریکه نمره هر بخش هم از ۶ کمتر نباشد (البته این قاعده کلی است و هر دانشگاه شرایط خاص خود را دارد). به عنوان مثالی دیگر، برای اینکه حداکثر امتیاز زبان انگلیسی را جهت مهاجرت به کانادا کسب نمایید، باید در هر چهار قسمت امتحان IELTS حداقل نمره ۷ بگیرید.

ترتیب پاسخ دهی به سوالات آزمون چگونه است؟

در روز آزمون آیلتس IELTS ابتدا به سوالات Listening سپس به سوالات Reading و بعد به سوالات Writing پاسخ خواهید داد. تاریخ و ساعت برگزاری قسمت Speaking در روز امتحان به شرکت کنندگان اعلام می‌شود و معمولاً امتحان Speaking از عصر روز امتحان شروع شده و بمدت ۵ روز ادامه می‌یابد. داوطلبانی که از شهرهای دیگر به تهران می‌آیند، برای امتحان Speaking در اولویت هستند و باید در هنگام ثبت نام، اسم خود را در لیستی جداگانه به ثبت برسانند. تمامی مراحل کتبی امتحان باید با مداد نوشته شود و داوطلبان اجازه استفاده از خودنویس یا خودکار را در هیچ مرحله‌ای از امتحان کتبی ندارند.

برترین برگزار کنندگان آزمون آیلتس چه کسانی هستند؟

آزمون آیلتس IELTS سیستم برگزاری آزمون زبان انگلیسی در سطح بین المللی و آزمون زبان انگلیسی ثبت شده در سراسر دنیا است. آیلتس یکی از پیشگامان آزمون چهار مهارت زبان انگلیسی طی ۲۱ سال گذشته بوده است و به تنظیم استانداردهایی برای آزمون زبان انگلیسی در حال حاضر نیز ادامه می دهد. بالغ بر ۶۰۰۰ سازمان و بیش از ۱٫۵ میلیون آزمون گیرنده در سرتاسر جهان به آیلتس اعتماد دارد و ان را به عنوان شاخصی معتبر، ایمن و ارزشمند برای توانایی واقعی در برقراری ارتباط به زبان انگلیسی در زمینه تحصیل، مهاجرت و اعتبار حرفه ای می شناسند. آیلتس تحت تملک مشترک آزمونهای انجمن بریتانیا، IDP، آیلتس استرالیا و esol دانشگاه کمبریج از طریق بیش از ۸۰۰ مرکز آزمون و محل برگزاری در بالغ بر ۱۳۰ کشور دنیا می‌باشد.

ما در مطلبی به بهترین آموزش دهندگان آزمون آیلتس در ایران اشاره کرده ایم که می‌توانید با ورود به آن، آنها را مشاهده کنید. همچنین دراینجا مراجعی که در ایران صلاحیت برگزاری و ثبتنام برای آزمون های آیلتس را دارند معرفی نموده ایم.

انجمن بریتانیا

انجمین بریتانیا افراد ساکن در سرتاسر جهان را به فرصتهای یادگیری و ایده های خلاقانه در انگلستان پیوند می دهد و روابطی دائمی بین انگلستان و کشورهای دیگر ایجاد می نماید. انجمن بریتانیا سازمان بین المللی انگلستان برای فرصت تحصیلی و روابط فرهنگی است و در ۱۰۷ کشور در سرتاسر دنیا دارای نمایندگی می باشد. لطفاً با آدرس ielts@britishcouncil.org برای اطلاعاتی بیشتر تماس حاصل نمایید.

IDP : آیلتس استرالیا

IDP: ایلتس استرالیا شرکت تابعه آموزش IDP ، یکی از سازمانهای آموزشی و تحصhttp://www.iranamozeshgah.comیلی پیشرو در سرتاسر جهان است که در استرالیا، ایالات متحده و انگلستان کرسیهای تحصیلی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد. آموزش IDP با چهل سال تجربه در آموزش عالی بین المللی همراه است. شرکت مسئولیت محدود Pty استرالیا آیلتس شبکه ای بالغ بر ۱۰۰ مرکز آزمون آیلتس را در بیش از ۳۵ کشور مدیریت می نماید. لطفاً با آدرس elts@idp.com برای اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.

آزمونهای ESOL دانشگاه کمبریج (ESOL کمبریج)

ESOL کمبریج پیشگام در ارائه آزمونهایی برای فراگیران زبان انگلیسی در دنیا می باشد. آزمونهای کمبریج از سوی بیش از ۸۵۰۰ سازمان در سرتاسر دنیا شناخته شده می باشند و از سوی بالغ بر ۳ میلیون نفر در هر سال در ۱۳۵ کشور اخذ می شوند.

«مشاهده ادامه مطلب»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۴۲
ایران آموزشگاه بانک اطلاعات آموزشگاه ها

چه تفاوت‌هایی بین آیلتس IELTS و تافل TOEfL است؟

 

 

«مشاهده کامل این مطلب همراه با منابع»

«مشاهده دیگر مطالب زبان های خارجی»

چه تفاوت‌هایی بین آیلتس IELTS و تافل TOEFL است؟

سوالی که برای بیشتر داوطلبان یادگیری مطرح میشود این است که چه تفاوت‌هایی بین آیلتس IELTS و تافل TOEFL است؟ آیا شخصی که قصد مهاجرت یا ادامه تحصیل در کشورهای دیگر را دارد نیاز به دریافت کدام مدرک دارد؟ باید بسراغ یادگیری تافل برود یا یادگیری برای آزمون آیلتس را هدف قرار دهد؟

همانطور که میدانید برای مهاجرت و ادامه تحصیل در کشورهای دیگر نیاز به دریافت مدرک معتبر بین المللی زبان برای ورود به دانشگاه و یا شغل مناسب هستید. این امر با دریافت یکی از دو مدرک معتبر بین المللی صورت میپذیرد: مدرک آیلتس IELTS یا تافل TOEFL.

بهتر است بدانیم که تافل و آیلتس مخفف چه کلماتی هستند:

IELTS: International English Language Testing Service
TOEFL: Test of English as a Foreign Language

آزمون آیلتس برای سنجش میزان آمادگی داوطلبان جهت ادامه تحصیل، کار و اخذ اقامت طراحی شـده است. بیش از ۹۰ درصد دانشگاه‌های جهان علی الخصوص کشورهاى انگلیسى زبان مدرک آیلتس را قبول دارند. آزمون آیلتس در ۱۱۰ کشور جهان برگزار می‌شود و سالانه حدود یک و نیم میلیون نفر در این آزمون شرکت می‌کنند. (برای اطلاعات کامل به صفر تا 100 تمام مراحل آزمون آیلتس IELTSمراجعه کنید)

آزمون تافل یکی دیگر از معتبرترین تست‌های سنجش و ارزیابی دانش زبان در جهان است. این آزمون توسط موسسه آمریکایی ETS – Education Testing Servicef برگزار ‌می‌شود. گرچه آزمون تافل همچون آیلتس در بیش از ۹۰ درصد کشورهای جهان معتبر است اما غالباً این آزمون توسط موسسات و مراکز آمریکایی پذیرفته می‌شود.

ما برای ساده تر شدن مبحث سعی میکنیم تا پاسخ به سوالات پرتکرار را در ابتدای کار بیان کنیم و بعد بصورت مفصل آن را توضیح دهیم.

یکی از سوالات پر تکرار متقاضیان این است که آزمون آیلتس بهتر است یا تافل؟

مقایسه این دو بطور کل صحیح نیست و در واقع بهتر است بپرسیم آیلتس برای من مناسب‌تر است یا تافل؟!

باید توجه داشت که پاسخ به این سوال دقیقا بستگی به شرایط و خواسته‌ها و نیاز شما دارد. قبل از انتخاب آیلتس یا تافل باید توجه کنید که دانشگاه یا مرکز مهاجرتی مدنظر شما کدام مدرک را از شما می‌پذیرد.

اگر قصد دارید در دانشگاه های کشورهای انگلستان و استرالیا ادامه تحصیل دهید، مدرک آیلتس مورد تقاضاست؛ اگر قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های کشور آمریکا را دارید، مدرک تافل را بگیرید. در باقی کشورها هر 2 مدرک قابل قبول هستند.

نکته مهم

این موضوع بدین منظور نیست که آزمون آیلتس مورد قبول دانشگاه های کشور آمریکا نباشد و یا دانشگاه های کشور استرالیا تافل را نپذیرند، بلکه صرفاً با توجه به نوع لهجه هر یک از آزمون ها ارزیابی شده و به دانشجویان توصیه می گردد. بیش از 90 درصد دانشگاه های دنیا هر دو مدرک را به رسمیت میشناسند. بنابر اطلاعات مندرج در سایت ETS در حدود ۶۰۰۰ موسسه در ۱۱۰ کشور دنیا جهت اعطای پذیرش نمرات تافل را معیار قرار می‌دهند. در سایت آیلتس نیز چنین آمار و ارقام مشابهی اعلام شده است و بر اساس اعلام سایت IELTS، در سالهایی اخیر مدارک آزمون آیلتس نیز در دانشگاه‌های آمریکایی پذیرفته می‌شود.

همینطور اگر قصد ادامه تحصیل در داخل کشور را دارید، از آزمون های ساخت ایران استفاده کنید، چرا که ساده تر و صد البته ارزانتر هستند.

قبل از انتخاب آزمون تافل یا آیلتس، admission requirements دانشگاهی که می خواهید نسبت به پذیرش آن اقدام کنید را چک کنید و ببینید آیا هر دو مدرک مورد پذیرش هستند یا خیر؟

اگر هر دو مدرک را قبول دارد باید شرایط زیر را نیز در خصوص تفاوت‌های کلی آزمون IELTS و TOEFL در نظر داشته باشید:

  • آزمون تافل از آزمون آیلتس آکادمیک کمی دشوار تر است.
  • آزمون تافل از آزمون آیلتس جنرال بسیار دشوارتر است!
  • زمان آزمون تافل در حدود ۴ ساعت و بسیار خسته کننده تر نسبت به زمان ۲ ساعت و ۴۰ دقیقه‌ای آزمون آیلتس است.
  • در آزمون تافل جهت پاسخگویی به سوالات می‌بایست مهارت تایپ بالایی داشته باشید وگرنه زمان را به راحتی از دست خواهید داد!
  • در آزمون تافل با هدفون و میکروفن کامپیوتر صحبت می‌کنید در حالیکه در آزمون آیلتس مصاحبه شما با فرد اگزمینر و به صورت مصاحبه حضوری است.
  • باید اذعان کرد که در طی سال‌های اخیر، آزمون آیلتس به طور کلی محبوب‌تر از آزمون تافل بوده است.

پس با ذکر این موضوعات به تفاوت های عمده بین آیلتس IELTS و تافل TOEFL میپردازیم.

تفاوتهای آزمون TOEFL و IELTS چیست؟

تفاوتهای آزمون TOEFL و IELTS چیست؟

تفاوتهای آزمون TOEFL و IELTS چیست؟

تفاوت های عمده دو آزمون آیلتس IELTS و تافل TOEFL را میتوان به موارد زیر تقسیم نمود:

تفاوت در ساختار آزمون

در ابتدای امر باید توجه داشت که مطالب آزمون تافل تمامأ آکادمیک و دانشگاهی است، ولی آزمون آیلتس از هر دو مطلب جنرال و آکادمیک استفاده می‌کند.

در آزمون تافل تقریباً تمام سوالات به صورت چند گزینه‌ای Multiple Choice می‌باشند در حالی که در آزمون آیلتس طیف متنوعی از سوالات تشریحی و نوشتاری مانند پر کردن جای خالی، پاسخ‌های کوتاه و یا نوشتن مقاله Essay وجود دارد.

به علت چند گزینه‌ای بودن سوالات در آزمون تافل، بیشتر بر روی توانایی تحلیل و آنالیز شما جهت تشخیص پاسخ صحیح تاکید می‌شود در حالی که در آزمون آیلتس بیشتر توانایی درک مطلب مورد نظر طراحان است.

آزمون آیلتس در سه نوع Academic، General و Life Skills به صورت حضوری یا کامپیوتری برگزار می‌شود. در خصوص انواع آزمون آیلتس به اینجا” مراجعه کنید.

نکته: دو نوع آزمون تافل وجود دارد: 1- آزمون کامپیوتری یا غیر حضوری TOEFL IBT و 2- آزمون تافل کاغذی و حضوری TOEFL PBT

“در گذشته آزمون تافل به صورت کاغذی PBT برگزار می‌شد و پس آن آزمون آیلتس شکل کامپیوتری CBT به خود گرفت. اما در حال حاضر آزمون تافل هم به صورت اینترنتی IBT برگزار می‌شود.”

تفاوت در زمان آزمون

زمان انجام آزمون

یکی از عمده تفاوت آیلتس IELTS و تافل TOEFL

  • زمان آزمون آیلتس کمتر و حدود 2 ساعت و 45 دقیقه است.
  • زمان آزمون تافل حدود 4 ساعت است.

نکته: اگر آزمون تافل در قسمت reading یا listening به صورت long باشد اندکی تفاوت پیدا کند، چرا که در آزمون تافل و بر حسب شانس ممکن است در این دو بخش بصورت Long Format باشد. یعنی به جای ۳ متن ریدینگ، ۴ متن خواهید داشت یا به جای ۲ ست ۳سه تایی اسپیکینگ (مجموعاً ۶ ست)، ۳ ست سه تایی (مجموعاً ۹ ست)

زمان برگزاری آزمون: زمان برگزاری آزمون آیلتس هر هفته می‌باشد ولی زمان برگزاری آزمون تافل هر ماه (در حال حاضر هر دو یک هفته در میان)

زمان اعلام نتایج آزمون: نتایج آزمون آیلتس ۱۳ روز پس از آزمون کتبی و نتایج آزمون تافل ۱۰ روز پس از آزمون اعلام می‌شود.

زمان اعتبار آزمون: تفاوتی بین آزمون آیلتس و تافل وجود ندارد و مدارک هر دو آزمون ۲ سال اعتبار دارد و پس از منقضی شدن اعتبار داوطلب می‌بایست مجدداً در این آزمون‌ها ثبت نام کند.

تفاوت در هزینه آزمون

بعلت تغییرات قیمت دلار و هزینه دلاری ثبت نام آزمون ها قیمت قطعی هر آزمون توسط سازمان سنجش محاسبه و اعلام می شود.

  • هزینه آزمون آیلتس طبق آخرین اعلام سازمان سنجش مبلغ 3.500.000 تومان می‌باشد.
  • هزینه آزمون تافل IBT (اینترنتی) طبق آخرین اعلام سازمان سنجش 2.750.000 تومان می‌باشد.

حتما از سایت های معرفی شده برای ثبت نام اقدام فرمایید تا فریب کلاهبرداران را نخورید.

لیست مراکز ثبت نام: در خصوص مراکز مجاز برگزاری آزمون تافل و آیلتس، فهرست مشخصی در سایت سازمان سنجش وجود ندارد. یکی از برگزار کنندگان این آزمون سازمان سنجش می‌باشد. لیست سایر مراکز مجاز آزمون تافل در ایران را می‌توانید حین ثبت نام و ساخت پروفایل کاربری در سایت رسمی تافل (www.ets.org/toefl) مشاهده فرمایید. همچنین برای اطلاع از باقی مراکز میتوانید به اینجا مراجعه کنید.

تفاوت در شکل آزمون

در هر دو آزمون چهار مهارت listening ،speaking ،writing و reading به شکل های مختلف مورد سنجش قرار میگیرند که برای طولانی نشدن مطلب آن را بصورت جداگانه ای تحت عنوان تفاوت های مهارتی در آزمون تافل و آیلتس بررسی نموده ایم.

تفاوت در محاسبه نمره

سیستم نمره دهی در آزمون آیلتس و تافل متفاوت است.

  • مقیاس نمره دهی آزمون TOEFL iBT از 0 تا 120 (یک به یک افزایش پیدا می کند)
  • آزمون IELTS از 0 تا 9 می باشد (نیم به نیم افزایش پیدا می کند)

نحوه محاسبه نمره در تافل کاغذی و کامپیوتری با هم متفاوت است که در مقاله تفاوت TOEFL تافل PBT و iBT بصورت دقیق بررسی شده است.

در انتها نتیجه میگیریم

5 تفاوت اصلی آیلتس IELTS و تافل TOEfL را بصورت مختصر برای شما شرح دادیم و در انتها گفته ها را جمع بندی میکنیم.

سوال نهایی که به ذهن میرسد این است که تافل ساده تر است یا آیلتس؟

مسلما تمام نتایج بدست آمده در تمام آزمون ها تاثیر مستقیمی با میزان تلاش، پشتکار، تمرین و هوش هر شخص دارد اما قابل ذکر است که آزمون تافل و آیلتس آکادمیک دشوارتر از آیلتس جنرال است.

همینطور ممکن است مسائلی منجر شود که شما تافل را مطلوب تر بدانید. مسائلی چون تایپیست خوبی بودن، خجالت کشیدن از صحبت کردن رو در رو، عدم تجربه ی صحبت کردن با هدفون و میکروفون و یا ترجیح دادن لهجه American همه و همه انگیزه ای برای شرکت کردن در آزمون تافل باشد.

یا عکس آن اگر با مکالمه رو در رو به زبان انگلیسی مشکلی ندارید و دست خط خوبی دارید، به جای سوالات چهارگزینه ای و پیچیده با سوالاتی که پاسخ کوتاه دارند، راحت تر هستید، لهجه های مختلف انگلیسی برایتان تفاوتی ندارد و خیلی به دنبال موضوعات سنگین آکادمیک نیستید، آیلتس برای شما گزینه مناسب تری است.

لازم بذکر است که مجددا به این نکته اشاره کنیم که قبل از انتخاب هر یک از این آزمون ها مطمئن شوید دانشگاه یا محل کاری که می‌خواهید برای پذیرش اقدام کنید، کدام آزمون را به رسمیت می‌شناسد.

شرکت کنندگان محترم توجه داشته باشید که تا زمانی که نیاز پیدا نکردید در آزمون اصلی شرکت نکنید، چون هزینه این آزمون ارزان نیست و ضمن اینکه مدت اعتبار مدرک آن فقط 2 سال می باشد. پس فقط اگر قصد ادامه تحصیل یا اقدام برای ویزای کاری و دائمی کشورهای انگلیسی زبان را دارید، در این آزمون شرکت کنید. همچنین برای دکترای داخل کشور، می توانید از آزمون های ساده داخلی استفاده کنید.

منابع اصلی آزمون تافل و آیلتس چیست؟

منابع متعددی برای این آزمون ها وجود دارد که از جمله می توان: زبان عمومی زیر ذره بین (جلد 1 واژگان و جلد 2 گرامر)

منابع تافل: (از ساده تا سخت)

  • تافل لانگمن (Longman Preparation Course for the TOEFL® iBT Test)
  • تافل دلتا (Delta’s Key to the TOEFL iBT) و یا تافل بارُن (Barron’s TOEFL iBT, 14th Edition)
  • تافل کمبریج (Cambridge Preparation for the TOEFL Test) و یا تافل رسمی ETS
    ای تی اس(Official Guide to the TOEFL Test)
  • تست های آزمون اصلی که تحت نام TPO در اینترنت برای دانلود موجود است.

منابع آیلتس:

  • آیلتس کمبریج (9 جلدی)
  • آیلتس کالینز (Collins English for IELTS)
  • سوپرپک آیلتس بارُن (Barron’s IELTS Superpack, 3rd Edition)

آدرس وب سایت رسمی آزمون های آیلتس و تافل

  • (IELTS.org ) آیلتس
  • (ETS.org/toefl) تافل

در انتها به معرفی 8 تا از بهترین آموزشگاه های آیلتس و همینطور معرفی 8 تا از بهترین آموزشگاه های تافل میپردازیم تا برای شروع آموزش ها بهترین آموزشگاه های زبان را بشناسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۲۸
ایران آموزشگاه بانک اطلاعات آموزشگاه ها

آموزشگاه موسیقی میلاد در فرمانیه | آموزشگاه موسیقی شمال تهران

آموزشگاه موسیقی میلاد

 

معرفی آموزشگاه موسیقی میلاد در فرمانیه

آموزشگاه موسیقی میلاد در فرمانیه محدوده کامرانیه شمالی در سال 1387 تاسیس شد. آموزشگاه دارای درجه کیفی آموزشی و محیط درجه 1 با تعداد سازهای مناسب برای آموزش در شمال تهران جزو برترین ها در منطقه یک میباشد. نگرش آموزشگاه میلاد از همان ابتدا آموزش هنرجویان بصورت حرفه‌ای همراه با استعداد یابی و پرورش هنرجویان موسیقی در این عرصه بود از این رو در راستای رسیدن به این هدف، آموزشگاه برنامه‌­های متنوع و گسترده­ ای را با همراهی کادر مجرب، امکانات رفاهی درجه 1 و اساتید زبده و تحصیلکرده ی خود جهت رشد روز افزون شما عزیزان در امر موسیقی برنامه ریزی کرده است.

مجموعه با هدف ارتقای سطح آموزشی موسیقی و گسترش فرهنگ موسیقی در منطقه با بکارگیری متدهای روز دنیا، آموزش با کیفیت آموزش درجه یک در دو شعبه معتبر به نام های ” آموزشگاه موسیقی میلاد در فرمانیه “ و نیز ” آموزشگاه موسیقی ظفر” در محدوده ظفر، مشغول به فعالیت درخشان و آموزش تمامی سازهای ایرانی و جهانی به علاقمندان میباشد.

 

دارای مجوز درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تدریس تمامی سازهای ایرانی، جهانی، آواز کلاسیک و پاپ 

آموزشگاه دارای محیط زیبا و با کیفیت و تعداد پیانو های اگوستیک متناسب در درجه کیفی آموزشی بالایی در منطقه قرار دارد.

محیط-آموزشی-آموزشگاه-میلاد

خدمات آموزشگاه موسیقی میلاد در فرمانیه

  • پیانو، ویلن، ویلنسل، گیتار (پاپ، کلاسیک، سنتی، فلامنکو، الکتریک، باس)
  • ساکسیفون، ترومپت، کلارینت، فلوت کلیددار، سازدهنی
  • آواز (پاپ، کلاسیک)
  • تار، سه تار، عود، دوتار، رباب، کمانچه، قیچک، سنتور
  • دف، تمبک، کاخن، پرکاشن، درامز، کوزه
  • کلاسهای گروهی تمبک
  • سلفژ عمومی، کلاسهای آمادگی کنکور موسیقی و امتحان عملی هنرستان موسیقی
  • دوره پیشرفته کوک سنتور

برخی از فعالیتهای آموزشگاه میلاد

  • همکاری با وزارت ورزش، کار و امور اجتماعی در زمینه ارائه خدمات موسیقی
  • همکاری با انجمن ایران اتریش ( okf )
  • برگزاری 17 دوره کنسرت هنرجویی
  • برگزاری کارگاه آموزشی ساز شناسی با همکاری مجموعه فرهنگی کاخ نیاوران و سعد آباد
  • برگزاری کنسرت های پژوهشی و آموزشی
  • برگزاری مستر کلاسهای متنوع توسط اساتید معتبر ایران و جهان
  • استاد ماریو تقدسی: آواز کلاسیک
  • دکتر میلاد کیایی: تئوری موسیقی و هارمونی، دوره پیشرفته کوک سنتور
  • دکتر بهروز کافی: سلفژ و تئوری موسیقی
  • Wolfgang Andreas: ویلنسل

مشاهده اطلاعات تماس و آدرس آموزشگاه میلاد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۱۵
ایران آموزشگاه بانک اطلاعات آموزشگاه ها

معرفی 10بهترین آموزشگاه زبان کرج - معرفی بهترین کلاس های زبان کرج

 

معرفی 10بهترین آموزشگاه زبان کرج

مشاهده معرفی 10 بهترین آموزشگاه زبان کرج «کلیک»

در این مطلب قصد داریم چندتا از بهترین کلاس زبان کرج که بصورت فعال مشغول به کار هستند معرفی کنیم. این آموزشگاه ها جزو بهترین آموزشگاه های زبان های خارجی کرج محسوب می‌شوند و با دارا بودن شعب متعدد در سراسر کرج و نیز در سراسر کشور جزو بهترین آموزشگاه های زبان کشور نیز محسوب می‌شوند.

همچنین شما می‌توانید از بخش” دسته زبان های خارجی” دیگر آموزشگاه های زبان های خارجی کشور را مشاهده کنید.

آموزشگاه های زبان نامبرده شده دارای خدمات متنوعی در زمینه آموزش زبان های خارجی می‌باشند که از جمله آنها می‌توان به کلاس های آموزش زبان انگلیسی، کلاس های آموزش زبان آلمانی، کلاس های آموزش زبان فرانسه، کلاس های آموزش زبان ترکی استانبولی، کلاس های آموزش زبان روسی، کلاس های آموزش زبان اسپانیایی، کلاس های آموزش زبان ایتالیایی، کلاس های آموزش زبان عربی و دیگر زبان های زنده دنیا و نیز همچنین دورهای مختلف آزمون های آمادگی زبان های خارجی چون کلاس های آموزش آیلتس IELTS ,آموزشگاه IELTS در کرج، کلاس های آموزشی تافل TOEFL، کلاس های آموزشی تخصصی ESP، کلاس های آموزشی پودفک و غیره که زبان آموزان بدنبال شرکت در آنها می‌باشند. با ذکر این موضوع به معرفی چندتا از بهترین آموزشگاه های زبان کرج میپردازیم. انتخاب آموزشگاه زبان خوب

8 تا از بهترین آموزشگاه های زبان

 

معرفی بهترین کلاس های زبان کرج

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۱۰
ایران آموزشگاه بانک اطلاعات آموزشگاه ها
آموزشگاه آرایشگری در تهران

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه تهران

دنبال یه کلاس آرایشگری برای دوره های مراقبت و زیبایی میگردی؟

توی انتخاب یک مرکز آموزش دوره های آرایشگری تردید داری؟

ما بهترین آموزشگاه آرایشگری تهران رو که در حوزه آموزش آرایشگری و گریم فعالیت دارند بهت معرفی میکنیم. این آموزشگاه ها جزو بهترین آموزشگاه های گریم و آرایشگری تهران محسوب میشن و با دارا بودن امکانات رفاهی مناسب و سابقه ای درخشان انتخاب شده اند.

همچنین شما میتونید از بخش” دسته آرایشگری و گریم” دیگر سالن های مراقبت و زیبایی شهر تهران و ایران رو مشاهده و نزدیکترین و بهترین مرکز آموزش آرایشگری رو مشاهده کنید.

 

معرفی بهترین کلاس آرایشگری زنانه


 

آموزش دوره های آرایشگری در یک آموزشگاه آرایشگری زنانه بهترین انتخاب برای ورود به بازار کار یا استفاده شخصی برای امور زیبایی است. شما با مدرک آرایشگری امکان میتوانید ۱- راه اندازی آموزشگاه آرایشگری ۲- مهاجرت شغلی به کشورهای دیگر با استفاده از مدرک رسمی، قابل ترجمه و تخصصی فنی و حرفه ای ۳- اقدام به انجام خدمات زیبایی و راه اندازی آموزشگاه آرایشگری و یا حتی بالا بردن مهارت های شخصی برای انجام امور زیبایی خودتان استفاده نمایید.

هدف ما در این مطلب معرفی چند تا از معتبرترین آموزشگاه آرایشگری تهران است که بصورت رسمی در حوزه آموزش لاین های مراقبت و زیبایی زنانه فعالیت دارند. این آموزشگاه ها جزو بهترین آموزشگاه آرایشگری تهران محسوب می‌شوند که در زمینه برگزاری کلاس های آرایشگری، گریم و مراقبت زیبایی سابقه درخشان دارند.

همینطور شما می‌توانید از بخش” آموزشگاه آرایشگری و گریم در تهران” دیگر مراکز آموزش آرایشی تهران را مشاهده و نزدیکترین و بهترین کلاس آرایشگری زنانه محدوده زندگی خود را مشاهده کنید.

 

برای مشاهده اطلاعات کامل این 3 مجموعه روی لینک زیر کلیک کنید تا بطور مفصل توضیحات رو ببینید.

 

بهترین آموزشگاه آرایشگری تهران

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۰۲
ایران آموزشگاه بانک اطلاعات آموزشگاه ها

معرفی 5 آموزشگاه معتبر گویندگی و سخنوری - بهترین آموزشگاه گویندگی، سخنوری، فن بیان، مجریگری

معرفی لیست 10 آموزشگاه معتبر گویندگی

 

معرفی لیست 10 آموزشگاه معتبر گویندگی

در این مطلب قصد داریم به معرفی لیست 10 آموزشگاه معتبر گویندگی بپردازیم که بصورت حرفه ای و تخصصی در حال آموزش گویندگی و فن بیان، دوبله، گویندگی خبر، نمایش رادیویی و غیره می‌باشند.

معیار ما برای انتخاب این آموزشگاه ها سطح کیفی آموزشها و اساتید برجسته ی آنها و نیز تجربه رضایتمندی هنرجویان آموزش دیده در این کلاس های گویندگی می‌باشد.

مجموعه خدمات آموزشگاه های گویندگی عبارتند از:

  • گویندگی، فن بیان و دوبله
  • فن بیان و سلفژ در گویندگی
  • دوبله فیلم و انیمیشن
  • بازی در تئاتر و نمایشنامه‌های رادیویی
  • گویندگی، فن بیان و شعرخوانی
  • آموزش گویندگی و فن بیان ویژه نوجوانان

 

معرفی فهرست بهترین کلاس های گویندگی

برای مشاهده لیست آموزشگاه های معتبر گویندگی و فن بیان روی لینک زیر کلیک کنید

بهترین کلاس های گویندگی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۸ ، ۲۰:۱۵
ایران آموزشگاه بانک اطلاعات آموزشگاه ها

آموزشگاه موسیقی ظفر | بهترین آموزشگاه موسیقی در ظفر - بهترین آموزشگاه موسیقی منطقه 1

 

 

 

آموزشگاه موسیقی ظفر

مشاهده آدرس و تلفن آموزشگاه ظفر

معرفی آموزشگاه موسیقی ظفر

آموزشگاه موسیقی ظفر یکی از بهترین آموزشگاه های موسیقی و آواز در ظفر در سال 1389 فعالیت هنری خود را در محدوده شریعتی آغاز نمود. از همان ابتدا نگرش آموزشگاه آموزش علاقه مندان موسیقی بصورت حرفه‌ای همراه با استعدادیابی و پرورش آنها در این عرصه بود و از این رو در راستای رسیدن به این هدف، آموزشگاه برنامه‌­های متنوع و گسترده­ ای را با همراهی کادر مجرب و تحصیل کرده خود جهت رشد روز افزون شما عزیزان در امر موسیقی برنامه ریزی کرده است.

مجموعه با هدف ارتقای سطح آموزشی موسیقی و گسترش فرهنگ موسیقی در منطقه با بکارگیری متدهای روز دنیا، آموزش با کیفیت آموزش درجه یک در دو شعبه معتبر به نام های ” آموزشگاه موسیقی میلاد در فرمانیه “ و نیز ” آموزشگاه موسیقی ظفر”در محدوده ظفر، مشغول به فعالیت درخشان و آموزش تمامی سازهای ایرانی و جهانی به علاقمندان میباشد.

دارای مجوز درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تدریس تمامی سازهای ایرانی، جهانی، آوازکلاسیک و پاپ 

خدمات آموزشگاه موسیقی ظفر

  • پیانو، ویلن، ویلنسل، گیتار (پاپ، کلاسیک، سنتی، فلامنکو، الکتریک، باس)
  • ساکسیفون، ترومپت، کلارینت، فلوت کلیددار، سازدهنی
  • آواز (پاپ، کلاسیک)
  • تار، سه تار، عود، دوتار، رباب، کمانچه، قیچک، سنتور
  • دف، تمبک، کاخن، پرکاشن، درامز، کوزه
  • کلاسهای گروهی تمبک
  • سلفژ عمومی، کلاسهای آمادگی کنکور موسیقی و امتحان عملی هنرستان موسیقی
  • دوره پیشرفته کوک سنتور

برخی از فعالیتهای بهترین کلاس موسیقی در ظفر

  • همکاری با وزارت ورزش، کار و امور اجتماعی در زمینه ارائه خدمات موسیقی
  • همکاری با انجمن ایران اتریش (okf)
  • برگزاری 17 دوره کنسرت هنرجویی
  • برگزاری کارگاه آموزشی ساز شناسی با همکاری مجموعه فرهنگی کاخ نیاوران و سعد آباد
  • برگزاری کنسرت های پژوهشی و آموزشی
  • برگزاری مستر کلاسهای متنوع توسط اساتید معتبر ایران و جهان
  • استاد ماریو تقدسی: آواز کلاسیک
  • دکتر میلاد کیایی: تئوری موسیقی و هارمونی، دوره پیشرفته کوک سنتور
  • دکتر بهروز کافی: سلفژ و تئوری موسیقی
  • Wolfgang Andreas: ویلنسل
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۸ ، ۲۰:۰۶
ایران آموزشگاه بانک اطلاعات آموزشگاه ها

آموزشگاه موسیقی میلاد در فرمانیه | آموزشگاه موسیقی شمال تهران

 

 

آموزشگاه موسیقی میلاد

مشاهده شماره تماس و آدرس آموزشگاه میلاد

معرفی آموزشگاه موسیقی میلاد در فرمانیه

آموزشگاه موسیقی میلاد در فرمانیه محدوده کامرانیه شمالی در سال 1387 تاسیس شد. نگرش آموزشگاه میلاد از همان ابتدا آموزش هنرجویان بصورت حرفه‌ای همراه با استعداد یابی و پرورش هنرجویان موسیقی در این عرصه بود از این رو در راستای رسیدن به این هدف، آموزشگاه برنامه‌­های متنوع و گسترده­ ای را با همراهی کادر مجرب، امکانات رفاهی درجه 1 و اساتید زبده و تحصیلکرده ی خود جهت رشد روز افزون شما عزیزان در امر موسیقی برنامه ریزی کرده است.

مجموعه با هدف ارتقای سطح آموزشی موسیقی و گسترش فرهنگ موسیقی در منطقه با بکارگیری متدهای روز دنیا، آموزش با کیفیت آموزش درجه یک در دو شعبه معتبر به نام های ” آموزشگاه موسیقی میلاد در فرمانیه “ و نیز ” آموزشگاه موسیقی ظفر”در محدوده ظفر، مشغول به فعالیت درخشان و آموزش تمامی سازهای ایرانی و جهانی به علاقمندان میباشد.

 

دارای مجوز درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تدریس تمامی سازهای ایرانی، جهانی، آوازکلاسیک و پاپ 

خدمات آموزشگاه موسیقی میلاد در فرمانیه

  • پیانو، ویلن، ویلنسل، گیتار (پاپ، کلاسیک، سنتی، فلامنکو، الکتریک، باس)
  • ساکسیفون، ترومپت، کلارینت، فلوت کلیددار، سازدهنی
  • آواز (پاپ، کلاسیک)
  • تار، سه تار، عود، دوتار، رباب، کمانچه، قیچک، سنتور
  • دف، تمبک، کاخن، پرکاشن، درامز، کوزه
  • کلاسهای گروهی تمبک
  • سلفژ عمومی، کلاسهای آمادگی کنکور موسیقی و امتحان عملی هنرستان موسیقی
  • دوره پیشرفته کوک سنتور

برخی از فعالیتهای آموزشگاه میلاد

  • همکاری با وزارت ورزش، کار و امور اجتماعی در زمینه ارائه خدمات موسیقی
  • همکاری با انجمن ایران اتریش ( okf )
  • برگزاری 17 دوره کنسرت هنرجویی
  • برگزاری کارگاه آموزشی ساز شناسی با همکاری مجموعه فرهنگی کاخ نیاوران و سعد آباد
  • برگزاری کنسرت های پژوهشی و آموزشی
  • برگزاری مستر کلاسهای متنوع توسط اساتید معتبر ایران و جهان
  • استاد ماریو تقدسی: آواز کلاسیک
  • دکتر میلاد کیایی: تئوری موسیقی و هارمونی، دوره پیشرفته کوک سنتور
  • دکتر بهروز کافی: سلفژ و تئوری موسیقی
  • Wolfgang Andreas: ویلنسل
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۸ ، ۲۰:۰۱
ایران آموزشگاه بانک اطلاعات آموزشگاه ها

8 تا از بهترین آموزشگاه های زبان غرب تهران - کلاس زبان غرب تهران

 

 

 

8 تا از بهترین آموزشگاه های زبان غرب تهران

8 تا از بهترین آموزشگاه های زبان غرب تهران

در این مطلب قصد داریم 8 تا از بهترین آموزشگاه های زبان غرب تهران که در حوزه آموزش زبان های خارجی فعالیت دارند را معرفی کنیم. این آموزشگاه ها جزو بهترین آموزشگاه های زبان های خارجی غرب تهران محسوب می‌شوند و با دارا بودن امکانات رفاهی مناسب و سابقه ای درخشان انتخاب شده اند.

همچنین شما میتوانید از بخشدسته زبان های خارجی دیگر آموزشگاه های زبان های خارجی را مشاهده و نزدیکترین و بهترین کلاس زبان خارجی برای آموزش زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه و غیره را انتخاب کنید و مشخصات آنها را مشاهده کنید.

مشخصات آموزشگاه ها

آموزشگاه های زبان نامبرده شده دارای خدمات متنوعی در زمینه آموزش زبان های خارجی میباشند که از جمله آنها میتوان به کلاس های آموزش زبان انگلیسی، کلاس های آموزش زبان آلمانی، کلاس های آموزش زبان فرانسه، کلاس های آموزش زبان ترکی استانبولی، کلاس های آموزش زبان روسی، کلاس های آموزش زبان اسپانیایی، کلاس های آموزش زبان ایتالیایی، کلاس های آموزش زبان عربی و دیگر زبان های زنده دنیا و نیز همچنین دورهای مختلف آزمون های آمادگی زبان های خارجی چون کلاس های آموزش آیلتس IELTS، کلاس های آموزشی تافل TOFEL، کلاس های آموزشی تخصصی ESP، کلاس های آموزشی پودفک و غیره که زبان آموزان بدنبال شرکت در آنها میباشند. با ذکر این موضوع به معرفی چندتا از بهترین آموزشگاه های زبان تهران میپردازیم.

مشاهده 8 تا از بهترین های کلاس زبان غرب تهران

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۸ ، ۱۲:۲۶
ایران آموزشگاه بانک اطلاعات آموزشگاه ها

چندتا از بهترین آموزشگاه های فنی و حرفه ای تهران

 

 

چندتا از بهترین آموزشگاه های فنی و حرفه ای تهران

چندتا از بهترین آموزشگاه های فنی و حرفه ای تهران

چندتا از بهترین آموزشگاه های فنی و حرفه ای شامل بهترین کلاس های برق خودرو تهران، بهترین کلاس مکانیک خودرو تهران، بهترین کلاس حسابداری تهران، بهترین کلاس آموزش نرم افزار هلو تهران، بهترین کلاس توناپ تهران، بهترین کلاس های صنایع خودرو تهران، بهترین کلاس نقشه کشی تهران، بهترین کلاس های معماری تهران، بهترین کلاس های گردشگری تهران، بهترین کلاس های تور موزه تهران، بهترین کلاس های فنی تهران، بهترین کلاس های کامپیوتر تهران، بهترین کلاس های ICDL تهران، بهترین کلاس های طراحی سایت تهران و بهترین مجتمع های فنی و … را شامل میشود.

"چندتا

 

لیست چندتا از بهترین کلاس های فنی و حرفه ای تهران «کلیک»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۲۵
ایران آموزشگاه بانک اطلاعات آموزشگاه ها