ایران آموزشگاه

بانک اطلاعاتی مراکز آموزشی کشور

ایران آموزشگاه

بانک اطلاعاتی مراکز آموزشی کشور

مشخصات بلاگ
ایران آموزشگاه

ایران آموزشگاه بانک اطلاعات مراکز آموزشی کشور
www.iranamozeshgah.com

ایران آموزشگاه فعالیت خود را در سال 1396 با استعانت از خداوند متعال و تکیه بر پشتکار نیروهای متخصص در زمینه معرفی آموزشگاه‌ها و موسسات آموزشی آغاز نمود.
همچنین برای دسترسی بهتر کاربران برای جستجوی آسان منبع و اطلاعات ارائه شده اقدام به تفکیک آموزشگاه‌ها و موسسات بر اساس موقعیت مکانی و زمینه فعالیت آن نموده ایم که شامل آموزشگاه های سینمایی و بازیگری، آموزشگاه های موسیقی و آواز، آموزشگاه های هنری تزئینی و تجسمی، نقاشی، عکاسی و غیره، آموزشگاه های زبان های خارجی، آموزشگاه های کامپیوتر و شبکه، آموزشگاه های رانندکی و موتورسیکلت، آموزشگاه های آرایشگری و گریم، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، آموزشگاه های تخصصی و کنکوری و باشگاه ها و سالن های ورزشی نموده ایم.

8 تا از بهترین آموزشگاه های زبان غرب تهران

دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۲۶ ب.ظ

8 تا از بهترین آموزشگاه های زبان غرب تهران - کلاس زبان غرب تهران

 

 

 

8 تا از بهترین آموزشگاه های زبان غرب تهران

8 تا از بهترین آموزشگاه های زبان غرب تهران

در این مطلب قصد داریم 8 تا از بهترین آموزشگاه های زبان غرب تهران که در حوزه آموزش زبان های خارجی فعالیت دارند را معرفی کنیم. این آموزشگاه ها جزو بهترین آموزشگاه های زبان های خارجی غرب تهران محسوب می‌شوند و با دارا بودن امکانات رفاهی مناسب و سابقه ای درخشان انتخاب شده اند.

همچنین شما میتوانید از بخشدسته زبان های خارجی دیگر آموزشگاه های زبان های خارجی را مشاهده و نزدیکترین و بهترین کلاس زبان خارجی برای آموزش زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه و غیره را انتخاب کنید و مشخصات آنها را مشاهده کنید.

مشخصات آموزشگاه ها

آموزشگاه های زبان نامبرده شده دارای خدمات متنوعی در زمینه آموزش زبان های خارجی میباشند که از جمله آنها میتوان به کلاس های آموزش زبان انگلیسی، کلاس های آموزش زبان آلمانی، کلاس های آموزش زبان فرانسه، کلاس های آموزش زبان ترکی استانبولی، کلاس های آموزش زبان روسی، کلاس های آموزش زبان اسپانیایی، کلاس های آموزش زبان ایتالیایی، کلاس های آموزش زبان عربی و دیگر زبان های زنده دنیا و نیز همچنین دورهای مختلف آزمون های آمادگی زبان های خارجی چون کلاس های آموزش آیلتس IELTS، کلاس های آموزشی تافل TOFEL، کلاس های آموزشی تخصصی ESP، کلاس های آموزشی پودفک و غیره که زبان آموزان بدنبال شرکت در آنها میباشند. با ذکر این موضوع به معرفی چندتا از بهترین آموزشگاه های زبان تهران میپردازیم.

مشاهده 8 تا از بهترین های کلاس زبان غرب تهران

نظرات  (۱)

اموزشگاه علمی تقویتی فرزانه20
بانظارت مهندس فراهانی
🔶 آموزشگاه تقویتی و کنکور
🔸شرایط پرداخت اقساط
🔸برگزاری کلاسها با اساتید برتر کنکور کشور؛
🔸 برگزاری آزمون‌های ازمایشی سنجش
🔶 مشاوره و برنامه ریزی به سبک4G
📞برای کسب اطلاعات بیشتر شماره09199170976
34234643

📪 آدرس:
کرج- مهرویلا میدان مادر جنب بانک ملت برج بزرگمهرط5

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی