ایران آموزشگاه

بانک اطلاعاتی مراکز آموزشی کشور

ایران آموزشگاه

بانک اطلاعاتی مراکز آموزشی کشور

مشخصات بلاگ
ایران آموزشگاه

ایران آموزشگاه بانک اطلاعات مراکز آموزشی کشور
www.iranamozeshgah.com

ایران آموزشگاه فعالیت خود را در سال 1396 با استعانت از خداوند متعال و تکیه بر پشتکار نیروهای متخصص در زمینه معرفی آموزشگاه‌ها و موسسات آموزشی آغاز نمود.
همچنین برای دسترسی بهتر کاربران برای جستجوی آسان منبع و اطلاعات ارائه شده اقدام به تفکیک آموزشگاه‌ها و موسسات بر اساس موقعیت مکانی و زمینه فعالیت آن نموده ایم که شامل آموزشگاه های سینمایی و بازیگری، آموزشگاه های موسیقی و آواز، آموزشگاه های هنری تزئینی و تجسمی، نقاشی، عکاسی و غیره، آموزشگاه های زبان های خارجی، آموزشگاه های کامپیوتر و شبکه، آموزشگاه های رانندکی و موتورسیکلت، آموزشگاه های آرایشگری و گریم، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، آموزشگاه های تخصصی و کنکوری و باشگاه ها و سالن های ورزشی نموده ایم.

بهترین کلاس نقاشی در مشهد کجاست؟

شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۰، ۰۱:۰۹ ب.ظ

کلاس نقاشی در مشهد

معتبرترین آموزشگاه نقاشی و هنرهای تجسمی مشهد

بهترین کلاس نقاشی مشهد کجاست؟

_

آموزشگاه های نقاشی و هنرهای تجسمی مشهد فعالیت خود را مدیون ذوق و هنر مردم مشهد هستند. کلاس های نقاشی مشهد یکی از پر مراجعه ترین مراکز آموزشی در خراسان محسوب میشوند. تعدد دوره های هنرهای تجسمی باعث شده افراد در سنین مختلف برای آموزش به این مراکز هنری روی بیاورند. از این دوره ها میتوان به دوره طراحی و نقاشی با سبکهای مختلف (آبرنگ، رنگ روغن، سیاه قلم، مداد رنگی، پاستل و…)، مجسمه سازی، تذهیب، خطاطی یا خوشنویسی، اسکیس و راندو، طراحی جواهرات، معرق کاشی، سفالگری و دیگر رشته های حوزه هنری اشاره کرد. در این مطلب سعی داریم به معرفی برترین مراکز آموزشی هنری و آموزشگاه های نقاشی و هنرهای تجسمی مشهد بپردازیم.

هزینه‌ی کلاس نقاشی در مشهد چقدر است؟

هزینه دوره های هنرهای تجسمی چون کلاس نقاشی در شهر مشهد و سایر استان ها کاملا بسته به دوره ای که انتخاب میکنید دارد. تفاوت قیمت ها به این بستگی دارد که آیا فقط تدریس خصوصی را نیاز دارید یا تدریس گروهی و یا نیاز به معلم خصوصی دارد. هزینه کلاس هنری نسبت به دوره آموزشی هم متفاوت است. بعنوان مثال میتوان گفت هزینه کلاس نقاشی از ۵۰.۰۰۰ هزار تومان تا ۲۰۰.۰۰۰ هزار تومان متغییر است.

حالا که با خدمات آموزشگاه های هنری آشنا شدید با ما همراه باشید تا چند تا از بهترین آموزشگاه های هنری مشهد را معرفی نماییم.

برای مشاهده این 10 کلاس نقاشی مشهد روی متن زیر کلیک کنید

کلاس نقاشی در مشهد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی