ایران آموزشگاه

بانک اطلاعاتی مراکز آموزشی کشور

ایران آموزشگاه

بانک اطلاعاتی مراکز آموزشی کشور

مشخصات بلاگ
ایران آموزشگاه

ایران آموزشگاه بانک اطلاعات مراکز آموزشی کشور
www.iranamozeshgah.com

ایران آموزشگاه فعالیت خود را در سال 1396 با استعانت از خداوند متعال و تکیه بر پشتکار نیروهای متخصص در زمینه معرفی آموزشگاه‌ها و موسسات آموزشی آغاز نمود.
همچنین برای دسترسی بهتر کاربران برای جستجوی آسان منبع و اطلاعات ارائه شده اقدام به تفکیک آموزشگاه‌ها و موسسات بر اساس موقعیت مکانی و زمینه فعالیت آن نموده ایم که شامل آموزشگاه های سینمایی و بازیگری، آموزشگاه های موسیقی و آواز، آموزشگاه های هنری تزئینی و تجسمی، نقاشی، عکاسی و غیره، آموزشگاه های زبان های خارجی، آموزشگاه های کامپیوتر و شبکه، آموزشگاه های رانندکی و موتورسیکلت، آموزشگاه های آرایشگری و گریم، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، آموزشگاه های تخصصی و کنکوری و باشگاه ها و سالن های ورزشی نموده ایم.

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

تا از بهترین آموزشگاه و کلاس زبان شمال تهران

شعبات بسیاری از برندهای آموزشی برتر زبان در مناطق شمالی تهران یعنی مناطق ۱ و ۲ و ۳ قرار دارند که در اینجا به معرفی بهترین آموزشگاه و کلاس زبان در شمال تهران میپردازیم. بسیاری از این شعب، شعب مرکزی آموزشگاه های زبان هستند و گاهی هم فقط در چند شعبه مختص شمال تهران خلاصه میشوند.

اگر دنبال یک آموزشگاه زبان در شمال تهران و یا یک کلاس زبان خوب در شمال تهران میگردید با ما همراه باشید. همانطور که میدانید آکادمی ها و موسسات زبان تخصصی در شمال تهران وجود دارند که ممکن است در هیچ یک از نقاط شهر دیده نشوند، مثلا آموزشگاه های تخصصی زبان کودک و یا آموزشگاه های تخصصی آمادگی برای آزمون آیلتس و دیگر موارد که شما باید طبق نیاز خود به آنها مراجعه کنید.

اصولا آموزشگاه های زبان شمال تهران دارای کیفیت بهتری نسبت به دیگر شعب می باشند و سعی میشود تا از محیط آموزشگاه تا کادر آموزش همه دارای سطح کیفی بالاتری باشند پس اگر دسترسی به مناطق شمالی شهر را دارید یک آموزشگاه خوب را انتخاب کنید و اگر نه میتوانید از اینجا « آموزشگاه های زبان غرب تهران » و از اینجا « آموزشگاه های زبان شرق تهران » را مشاهده کنید. همینطور اگر دنبال آموزشگاه های تخصصی چون آموزشگاه های برگزار کننده کلاس های آمادگی آیلتس IELTS هستید وارد مطلب « برترین آموزشگاه های آیلتس تهران » شوید و یا اگر فقط دنبال یک آموزشگاه زبان خوب برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی میگردید ما به شما « ۱۰ تا از بهترین آموزشگاه های زبان عمومی تهران » را معرفی میکنیم.

« مشاهده 5 آموزشگاه برتر شمال تهران »

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۸ ، ۱۱:۰۹
ایران آموزشگاه بانک اطلاعات آموزشگاه ها

آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی رافونه

بی شک مجموعه آشپزی و شیرینی پزی رافونه یکی از برترین مراکز آموزش آشپزی و قنادی در مشهد می‌باشد که با مدیریت سرکار خانم مرجان مشایخی به همراه کادر آموزشی مجرب در محیطی کاملا استاندارد و درجه یک ۱ مشغول به آموزش هنر آشپزی به هنردوستان می باشند.

آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی رافونه در مشهد یکی از بهترین کلاس های آشپزی مشهد در شهریور سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز نمود و با بکارگیری مربیان خبره و کارشناسان صنایع غذایی و آموزش به روز توانست در مدت کوتاهی جایگاه خود را بین علاقه مندان به هنر آشپزی و قنادی پیدا نماید.

مجموعه با دارا بودن مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور و امکانات و تجهیزات آموزشی بروز و کامل در محیطی مدرن و زیبا در حال آموزش بیش از ۱۰ رشته مختلف می‌باشد.

دوره های آموزشی آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی و قنادی رافونه

سوابق کاری و مدارک مدیر مجموعه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۸ ، ۱۰:۳۸
ایران آموزشگاه بانک اطلاعات آموزشگاه ها