ایران آموزشگاه

بانک اطلاعاتی مراکز آموزشی کشور

ایران آموزشگاه

بانک اطلاعاتی مراکز آموزشی کشور

مشخصات بلاگ
ایران آموزشگاه

ایران آموزشگاه بانک اطلاعات مراکز آموزشی کشور
www.iranamozeshgah.com

ایران آموزشگاه فعالیت خود را در سال 1396 با استعانت از خداوند متعال و تکیه بر پشتکار نیروهای متخصص در زمینه معرفی آموزشگاه‌ها و موسسات آموزشی آغاز نمود.
همچنین برای دسترسی بهتر کاربران برای جستجوی آسان منبع و اطلاعات ارائه شده اقدام به تفکیک آموزشگاه‌ها و موسسات بر اساس موقعیت مکانی و زمینه فعالیت آن نموده ایم که شامل آموزشگاه های سینمایی و بازیگری، آموزشگاه های موسیقی و آواز، آموزشگاه های هنری تزئینی و تجسمی، نقاشی، عکاسی و غیره، آموزشگاه های زبان های خارجی، آموزشگاه های کامپیوتر و شبکه، آموزشگاه های رانندکی و موتورسیکلت، آموزشگاه های آرایشگری و گریم، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، آموزشگاه های تخصصی و کنکوری و باشگاه ها و سالن های ورزشی نموده ایم.

درباره ما

ایران آموزشگاه فعالیت خود را در سال ۹۶ با استعانت از خداوند متعال و تکیه بر پشتکار نیروهای متخصص در زمینه معرفی آموزشگاه‌ها و موسسات آموزشی آغاز نمود.

تیم طراحی “وب آزاد“ پس از بررسی کمبودها در این حوزه تصمیم به راه اندازی مرجع جستجوی هوشمند آموزشگاه‌ها و بانک اطلاعاتی آموزشگاهی برای کمک به بهتر دیده شدن و معرفی موسسات آموزشی و آموزشگاهی فعال سراسر کشور با هدف افزایش بهره‌وری این موسسات در سطح کشور نمود. همچنین برای دسترسی بهتر کاربران برای جستجوی آسان منبع و اطلاعات ارائه شده اقدام به تفکیک آموزشگاه‌ها و موسسات بر اساس موقعیت مکانی و زمینه فعالیت آن نموده ایم که شامل آموزشگاه های سینمایی و بازیگری، آموزشگاه های موسیقی و آواز، آموزشگاه های هنری تزئینی و تجسمی، نقاشی، عکاسی و غیره، آموزشگاه های زبان های خارجی، آموزشگاه های کامپیوتر و شبکه، آموزشگاه های رانندکی و موتورسیکلت، آموزشگاه های آرایشگری و گریم، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، آموزشگاه های تخصصی و کنکوری و باشگاه ها و سالن های ورزشی نموده ایم.