ایران آموزشگاه

بانک اطلاعاتی مراکز آموزشی کشور

ایران آموزشگاه

بانک اطلاعاتی مراکز آموزشی کشور

مشخصات بلاگ
ایران آموزشگاه

ایران آموزشگاه بانک اطلاعات مراکز آموزشی کشور
www.iranamozeshgah.com

ایران آموزشگاه فعالیت خود را در سال 1396 با استعانت از خداوند متعال و تکیه بر پشتکار نیروهای متخصص در زمینه معرفی آموزشگاه‌ها و موسسات آموزشی آغاز نمود.
همچنین برای دسترسی بهتر کاربران برای جستجوی آسان منبع و اطلاعات ارائه شده اقدام به تفکیک آموزشگاه‌ها و موسسات بر اساس موقعیت مکانی و زمینه فعالیت آن نموده ایم که شامل آموزشگاه های سینمایی و بازیگری، آموزشگاه های موسیقی و آواز، آموزشگاه های هنری تزئینی و تجسمی، نقاشی، عکاسی و غیره، آموزشگاه های زبان های خارجی، آموزشگاه های کامپیوتر و شبکه، آموزشگاه های رانندکی و موتورسیکلت، آموزشگاه های آرایشگری و گریم، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، آموزشگاه های تخصصی و کنکوری و باشگاه ها و سالن های ورزشی نموده ایم.

آموزشگاه بازیگری کارنامه

يكشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۴۰ ب.ظ

آموزشگاه بازیگری کارنامه در سعد آباد – آموزشگاه کارنامه | آموزشگاه سینمایی و بازیگری کارنامه یکی از پنج آموزشگاه برتر سینمایی و بازیگری ایران است که در میدان تجریش خیابان افراز قرار دارد و مدیریت موسسه کارنامه با سرکار خانم نگار اسکندرفر میباشد.

کارنامه یکی از فعال‌ترین موسسات آموزشی است که در زمینه‌های مختلفی هنرجو می‌پذیرد. و بزرگانی چون عباس کیارستمی و  اصغر فرهادی سالهای گذشته در کارنامه حضور داشت و دوره و ورک‌شاپی در این آموزشگاه برگزار کردند.

همچنین از هنرجویان سرشناس آموزشگاه بازیگری کارنامه نیز میتوان به صابر ابر، ساره بیات، هومن سیدی، آزاده صمدی، رعنا آزادی‌ور، نرگس محمدی، محمدرضا غفاری و غیره نام برد.

شهریه حضور در کلاسهای سینمایی کارنامه ۴ میلیون تومان دوره شش ماهه و کلاس‌های فیلمنامه‌نویسی ناصر تقوایی ۶۵۰ هزار تومان است علی الحساب و همین عنوان کلاس با حضور فرهادی توحیدی با شهریه ۵۰۰ هزار تومان و با حضور شادمهر راستین با شهریه ۴۵۰ هزار تومان برگزار می‌شود. هزینه کلاس‌های اصول و مبانی فیلمسازی شهرام مکری نیز ۴۰۰ هزار تومان است که بنا به نرخ مصوب متغیر میباشد و برای اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.

 

معرفی دوره های آموزشگاه بازیگری کارنامه

.... برای ملاحظه جزئیات آگهی و اطلاعات بیشتر آموزشگاه به لینک زیر مراجعه کنید:

آموزشگاه سینمایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی