ایران آموزشگاه

بانک اطلاعاتی مراکز آموزشی کشور

ایران آموزشگاه

بانک اطلاعاتی مراکز آموزشی کشور

مشخصات بلاگ
ایران آموزشگاه

ایران آموزشگاه بانک اطلاعات مراکز آموزشی کشور
www.iranamozeshgah.com

ایران آموزشگاه فعالیت خود را در سال 1396 با استعانت از خداوند متعال و تکیه بر پشتکار نیروهای متخصص در زمینه معرفی آموزشگاه‌ها و موسسات آموزشی آغاز نمود.
همچنین برای دسترسی بهتر کاربران برای جستجوی آسان منبع و اطلاعات ارائه شده اقدام به تفکیک آموزشگاه‌ها و موسسات بر اساس موقعیت مکانی و زمینه فعالیت آن نموده ایم که شامل آموزشگاه های سینمایی و بازیگری، آموزشگاه های موسیقی و آواز، آموزشگاه های هنری تزئینی و تجسمی، نقاشی، عکاسی و غیره، آموزشگاه های زبان های خارجی، آموزشگاه های کامپیوتر و شبکه، آموزشگاه های رانندکی و موتورسیکلت، آموزشگاه های آرایشگری و گریم، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، آموزشگاه های تخصصی و کنکوری و باشگاه ها و سالن های ورزشی نموده ایم.

شماره تماس و آدرس اتحادیه های صنفی کرج

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۳۰ ب.ظ
شماره تماس و آدرس اتحادیه های صنفی کرج

شماره تماس و آدرس اتحادیه های صنفی کرج

شماره تماس و آدرس اتحادیه های صنفی کرج

شماره تماس و آدرس اتحادیه های صنفی کرج به تفکیک هر صنف

در این مطلب قصد داریم شماره تماس و آدرس اتحادیه های صنفی کرج شامل تمام اتحادیه های تهران بزرگ مانند اتحادیه آرایشگران کرج زنانه و مردانه، اتحادیه خیاطان زنانه و مردانه کرج، اتحادیه پوشاک کرج، اتحادیه لوازم خانگی کرج و … را برای شما عنوان کنیم تا در صورت نیاز به پیگیری و شکایات از اصناف مورد نظر به اتحادیه مربوطه مراجعه کنید.

لطفا در صورت تغییر در اطلاعات هر صنف مراتب را از طریق تماس با ما یا از بخش ارسال نظرات در انتهای متن تغییرات را اطلاع رسانی فرمایید.


« مشاهده لیست »

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی