ایران آموزشگاه

بانک اطلاعاتی مراکز آموزشی کشور

ایران آموزشگاه

بانک اطلاعاتی مراکز آموزشی کشور

مشخصات بلاگ
ایران آموزشگاه

ایران آموزشگاه بانک اطلاعات مراکز آموزشی کشور
www.iranamozeshgah.com

ایران آموزشگاه فعالیت خود را در سال 1396 با استعانت از خداوند متعال و تکیه بر پشتکار نیروهای متخصص در زمینه معرفی آموزشگاه‌ها و موسسات آموزشی آغاز نمود.
همچنین برای دسترسی بهتر کاربران برای جستجوی آسان منبع و اطلاعات ارائه شده اقدام به تفکیک آموزشگاه‌ها و موسسات بر اساس موقعیت مکانی و زمینه فعالیت آن نموده ایم که شامل آموزشگاه های سینمایی و بازیگری، آموزشگاه های موسیقی و آواز، آموزشگاه های هنری تزئینی و تجسمی، نقاشی، عکاسی و غیره، آموزشگاه های زبان های خارجی، آموزشگاه های کامپیوتر و شبکه، آموزشگاه های رانندکی و موتورسیکلت، آموزشگاه های آرایشگری و گریم، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، آموزشگاه های تخصصی و کنکوری و باشگاه ها و سالن های ورزشی نموده ایم.

آموزشگاه نقاشی فرشتگان

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۸:۴۷ ب.ظ

آموزشگاه نقاشی فرشتگان

آموزشگاه نقاشی فرشتگان در کرج طالقانی شمالی در کوتاهترین زمان و در محیطی آرامش بخش مخصوص هنر دوستان در تمامی سنین مشغول به آموزش نقاشی از مبتدی تا حرفه ای زیر نظر کارشناس فقط با 2 روز در هفته (عمومی و خصوصی) در رشته های رنگ و روغن، طراحی، سیاه قلم و غیره میباشد. کلاس ها در بزرگسالان بصورت ویژه برای بانوان تشکیل شده تا تجربه آموزش در محیطی سهل تر را تجربه کنند.

« قبول و اجرای انواع سفارشات رنگ و روغن و سیاه قلم بصورت فوق حرفه ای »

اساتید و دوره های آموزشگاه فرشته

آموزش ها توسط دو تن از اساتید برتر رشته نقاشی در کرج انجام میشود:

استاد فرشته احمدی

آموزش و برگزاری کلاس های آموزشی از مبتدی تا حرفه ای هفته ای دو روز در رشته های طراحی – رنگ روغن – سیاه قلم (روش کار با قلمو) – تکنیک های مدرن – ورق طلا – دکوراتیو – آموزش تخصصی طراحی چهره (سیاه قلم و رنگ روغن) صورت میپذیرد.

استاد انسیه فرازنه

دوره های آموزشی شامل تست هوش – تفسیر نقاشی – کلاس خلاقیت – اتاق رنگ کودک – بازی با رنگ در محیطی شاد و پر انرژی – کلاژ (میکس مدیا) 4 تا 9 ساله هفته ای دو روز تحت نظر مربی کودک و کارشناس روانشناسی

جزئیات و خدمات آموزشگاه نقاشی فرشتگان:

همراه با روشهای جدید آموزشی با کادری مجرب و فوق حرفه ای در زمینه های هنری جهت شکوفایی استعداد های نهفته شما.

  • مخصوص بانوان
  • دوره های مقدماتی و پیشرفته طراحی و نقاشی
  • منظره
  • پرتره
  • طراحی چهره
  • سیاه قلم
  • رنگ روغن
  • آکریلیک

«مشاهده آدرس و شماره تماس آموزشگاه نقاشی فرشته»

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی